Sol·licitud genèrica
Per a presentar documents PDF signats electrònicament s'han d'adjuntar comprimits en un arxiu .ZIP
Mitjançant aquest servei es permet la presentació per mitjans telemàtics de sol·licituds, escrits i comunicacions dirigides a l'Ajuntament de Marratxí, expedint els corresponents rebuts justificatius de presentació en el Registre General. El registre d'entrada es derivarà a les unitats tramitadores destinatàries de la sol·licitud per mitjans electrònics. Es necessari aportar la documentació necessària per a la tramitació del procediment objecte de la sol·licitud. La informació sobre la documentació a adjuntar podrà ser consultada a l'àrea corresponent per telèfon o correu electrònic.
El que correspongui en funció de la normativa vigent aplicable al procediment administratiu objecte de la sol·licitud.
Registre Electrònic disponible a la Seu Electrònica de l'Ajuntament de Marratxí
El que correspongui en funció de la matèria objecte de la sol·licitud.
Llei 39/2015 sobre Procediment Administratiu Comú i la normativa municipal i sectorial que resulti d'aplicació.
Documents annexes (per a documents PDF amb signatures electròniques enviar comprimit en un .ZIP)